Начини на доставка

Пратките се изпращат чрез куриерска фирма Спиди https://www.speedy.bg/

 

​Цена на доставка

Стандартна цена на доставка (извън периода на промоция):

Поръчки под 90 лв. - цена на доставка 7,90 лв.

Поръчки над 89,99 лв. - БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА

 

ИСКАТЕ ДА ВЪРНЕТЕ ПРОДУКТ? Вижте как тук >>

Ние не предлагаме услуга тест и проверка на пратката. Ако продуктът не отговаря на вашите очаквания, можете да го върнете в рамките на 30 дни от датата на получаване.

Върнатите продукти не трябва да носят следи от употреба и да бъдат с оригинален етикет.

 

 

Време за доставка

Поръчки, които са направени до 19:30 ч. през работни дни, се обработват в същия ден. Направените след 19:30 ч. и тези през неработни дни, се обработват в първия следващ работен ден.

Доставката до клиента отнема 2-5 работни дни от обработката на дадената поръчка.

ПРИМЕР:

Ако поръчката е направена във вторник в 11:00 часа - пратката ще бъде обработена в същия ден с очаквана доставка до клиента в рамките на 2-6 работни дни.

Ако е направена в събота в 15:00 ч., пратката ще бъде обработена в първия работен ден.

При извънредни случаи горепосочените термини могат да бъдат удължени, а клиентът ще бъде информиран от служителите на магазина в най-кратък срок.

 

ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ

Мога ли да получа своята пратка от офис на Спиди?

Да, можете да получите пратката в офис на Спиди. Списък с всички офиси на Спиди можеш да провериш и ТУК 

Мога ли да получа своята пратка от автомат на Спиди?

Да, можете да получите пратката в автомат на Спиди. При избора на тази опция, трябва да платите с карта. Информация за механизма на автоматите и списък по градове може да намерите ТУК >

Мога ли да получа своята пратка до моя личен адрес в събота?

Да, може. При избора на тази опция се начислява допълнителна такса, която клиентът трябва да заплати на куриерската фирма, когато получи пратката.

В какви часове куриерите извършват доставка?

Куриерите доставят пратки в работните дни обикновено между 8.00 и 18.00 часа. Всичко зависи от населеното място, метеорологичните условия и спедитора.

Дали куриерът ще ме уведоми преди доставката?

В повечето случаи куриерът ще информира получателя, но ние не можем да гарантираме това - куриерът няма такова задължение.

По какъв начин мога да се свържа с куриера?

Най-лесният начин е да се свържете с куриерска фирма Спиди на номер: 1 7001 7001 и да подадете номера на пратката (товарителницата).

Също така можете да се свържете с нашия Център за Обслужване на Клиенти на тел.: +359 29060929 или да използвате формуляра ни за контакт.

 

ЗАБЕЛЕЖКА!

Можете да проверите пратката в случай, че е нарушена цялостта на опаковката. Подайте протокол за щетите на куриера и се свържете с нашия Център за Обслужване на Клиенти.