Връщане на стоки

ИСКАТЕ ЛИ ДА ВЪРНЕТЕ ПРОДУКТ? НЕ Е ПРОБЛЕМ!

ВАЖНО! Върнатите продукти не трябва да носят следи от употреба и да са с оригинален етикет.
 
Времето за ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ НА СУМАТА може да варира от 5 до 14 дни според приложимото законодателство.
- ВАЖНО: Клиентите на Банка Пиреус, които са платили поръчката си с наложен платеж, се умоляват да въведат новия IBAN на Пощенска Банка. Това ще ускори обработката и изпращането на превода.
- Ако сте платили онлайн, сумата ще бъде върната по сметката, от която сте платили.

 

МОГА ЛИ ДА ЗАМЕНЯ ПРОДУКТ?
PRM не предлага замяна. Ако желаете друг продукт или размер, който е наличен, може да направите нова поръчка.

 

Изберете най-добрия начин за връщане на продукти!
Задължително попълнете Формуляра за връщане и го изпратете в пакета с продукти.

 

➤ ВРЪЩАНЕТО НА ПРОДУКТИ ЗА ПОРЪЧКИ ПОД 90 ЛВ. И ПОРЪЧКИ, НАПРАВЕНИ КАТО ГОСТ, Е ЗА ВАША СМЕТКА.
1. Попълнете формуляра за връщане, който сте получили заедно с поръчката. Също можете да го изтеглите от ТУК.
2. Опаковайте продукта за връщане (ще бъдем благодарни, ако той бъде в оригиналната опаковка на производителя, но не е задължително) и сложете формуляра за връщане вътре в пратката.
3. Ако сте направили поръчка като гост, независимо от стойността й, връщането е за ваша сметка.

ЗАПОМНЕТЕ:
Връщането е за ваша сметка. Този разход не се възстановява.
Не ни изпращайте пратки с "наложен платеж" - нямаме техническа възможност да получим такъв пакет.
За по-голяма сигурност и бързина на доставката, препоръчваме връщането на стоки с куриер или използването на пощенска опция "Потвърждение на доставка/Препоръчана пратка".
Молим да изисквате потвърждение, при връщането на пратки и да пазите номера на товарителницата, който ще получите!

ПОПЪЛНЕТЕ ФОРМУЛЯРА ЗА ВРЪЩАНЕ
Независимо от избрания метод на връщане, изпратете попълнения Формуляр за връщане с пакета с продукти, които ще върнете. Връщането е за ваша сметка, освен ако не покривате изискванията за безплатно връщане. Вижте ги по-долу.

 

➤ БЕЗПЛАТНО ВРЪЩАНЕ ЗА ПОРЪЧКИ НАД 89,99 ЛВ. (ВАЖИ САМО ЗА РЕГИСТРИРАНИ КЛИЕНТИ):
Ако сте регистриран клиент и сте направили поръчка на стойност над 89,99 лв., можете да върнете БЕЗПЛАТНО един или повече продукти от тази поръчка чрез един от методите по-долу. Опаковайте продуктите и сложeте формуляра за връщане в плика.
 

- БЕЗПЛАТНО ВРЪЩАНЕ В ОФИС НА СПИДИ (само за поръчки над 89,99 лв., направени от регистрирани клиенти)
Ако получите Ваучер за връщане с поръчката си, моля, използвайте го, за да върнете продукта/продуктите си. Задължително го залепете върху пратката си.
Ако не сте получили Ваучер за връщане с поръчката си, значи поръчката ви не покрива изискванията за безплатно връщане (да сте регистриран клиент и поръчката ви да е над 89,99 лв.) и трябва да върнете продуктите за ваша сметка на нашия адрес за връщане.
Адрес и работно време на всеки офис на Спиди: https://www.speedy.bg/bg/speedy-offices-automat
 

- БЕЗПЛАТНО ВРЪЩАНЕ ОТ АДРЕС (само за поръчки над 89,99 лв., направени от регистрирани клиенти)
Ако сте направили поръчка над 89,99 лв. и сте регистриран клиент, продуктите от нея ще бъдат налични във вашия профил в раздел ВРЪЩАНЕ.
Ако не виждате продуктите си в раздел ВРЪЩАНЕ, значи поръчката ви не покрива изискванията за безплатно връщане (да сте регистриран клиент и поръчката ви да е над 89,99 лв.) и трябва да върнете продуктите за ваша сметка на нашия адрес за връщане.
Маркирайте продуктите, които искате да върнете, попълнете електронния формуляр и залепете Ваучера за връщане, който сте получили в оригиналната си поръчка, и изчакайте куриера да дойде на вашия адрес. Ако връщате продуктите в нашия плик/кутия, моля, залепете Ваучера за връщане върху оригиналния етикет с вашия адрес, за да се избегне объркване.

 

ИЗЧАКАЙТЕ ВРЪЩАНЕТО НА СУМАТА
Възстановяването на сумата отнема 5-14 дни според приложимото законодателство. Ще ви изпратим потвърждение по имейл, когато получим върнатата пратка и когато сумата бъде възстановена по вашата сметка.
- Ако сте получили пратката си с наложен платеж, сумата ще бъде върната по посочена от вас българска банкова сметка във формуляра за връщане.
- Ако сте платили онлайн, сумата ще бъде върната по сметката, от която сте платили. 

 

МЕТОДИ НА ВРЪЩАНЕ

1. Офис на Спиди
- Може да посетите офис на Спиди и да предоставите на куриера в офис разпечатания Ваучер за връщане. Ваучерът трябва да бъде залепен върху опаковката.
- Адрес и работно време на всеки офис на Спиди: https://www.speedy.bg/bg/speedy-offices-automats
 

2. Автомати на Спиди (АПС)
- Връщането от автомат е възможно, ако сте получили пратката в автомат.
- Посетете най-удобния за вас Автомат на Спиди с разпечатания и залепен върху опаковката Ваучер за връщане. Изберете от менюто „Връщане на пратка“ и следвайте инструкциите.
- Адрес и работно време на всеки автомат на Спиди: https://www.speedy.bg/bg/speedy-offices-automats
 

3. Изпращане от адрес
- Необходимо е само да се обадите в Кол център на Спиди, за да подадете заявка за куриер, като продиктувате номера на Ваучера за връщане. Куриерът може да бъде извикан на адрес, различен от този, на който първоначално е получена пратката.
- Национален телефон: 0 7001 7001

 

АДРЕС ЗА ВРЪЩАНЕ:
София, ул.Абагар №22, Сити Лоджистикс Парк
Склад на Спиди - СОМАТ офис 2
Получател: "PRM - ВРЪЩАНЕ"

 

ФАЙЛОВЕ ЗА ИЗТЕГЛЯНЕ:
ФОРМУЛЯР ЗА ВРЪЩАНЕ